Bra Dagar utan smärre längtan

Jag har haft det bra nu, jag har vart glad och suget efter alkoholen har inte vart stort.
Det känns som att han fattar att jag inte dricker alkohol, det skulle ju inte förvåna mig eftersom att han känner till lite om min familj.
Inte min historia eller allt som jag har vart med om som barn o.s.v, men han vet nog att det inte förkommer ett sunt förhållnigssätt till alkoholen där.
Kanske han förstår utan att han säger nåt?
Hur som helst så kommer jag inte föra detta med alkoholen på tal förns det kommer på tal från hans sida, jag menar om han frågar ifall vi ska dricka nån kväll eller så.
Jag behöver ju som sagt inte göra en stor grej utav det, det känns bäst så för mig.

Rock n´roll and Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0